Конспект уроку
з українського читання
1 клас
Закріплення букви Т т .
Діалогічне читання і розповідь
казки «Котик і Півник»
Тема.
Закріплення букви Т т у словах, реченнях, букварних текстах. Діалогічне читання
і розповідь казки «Котик і Півник».
Мета:
закріпити аналітико-синтетичні дії зі звуками[ т]-[т’], продовжити
удосконалювати навички читання слів з
буквою Т т; виховувати інтерес до українських народних казок.
Обладнання:каса
букв, малюнки півника і лисички
Хід уроку
І.Організаційний
момент.
Любі діти, у наш
клас
Завітали люди
щирі.
Привітайте в
добрий час
Гостей посмішкою
й миром.
Ми вам раді, люди добрі
І вітаєм щиро
вас!
І запрошуєм
ласкаво
На урок у перший
клас.
ІІ.
Актуалізація опорних знань.
1.Розчитування з таблиці
складів.
2.Мовна розминка. Повторення
скоромовки:
Кіт котив коток
по току.
Коток потрапив
на лапку коту.
3.Чистомовка:
Та-та-та-гарна
хатка у крота.
То-то-то-в ній
дуже чисто.
Ту-ту-ту-тому й радісно коту.
Ти-ти-ти-на дуді
дудіти.
Ті-ті-ті-підемо до нього в
гості.
ІІІ. Закріплення навичок читання.
1.
Загадка:
Сторожем не
служить,
А всіх рано будить.
(Півник).
2.Звуко-буквений аналіз слова-відгадки.
3.Читання
складів, слів.
-Півник
приніс чарівний колосок. Замість зерняток-склади. Прочитаємо їх: ко, лис, па,ти,то,мар,ток,сту,кві,міс.
Утворимо з них слова: комар, листок, ступа,
квіти, місто.
4.Читання
речень, написаних на дошці друкованими літерами.
ІV.Фізкультхвилинка. «Два півники»
Два півники,
два півники горох молотили,
Дві
курочки-чубатурочки до млина носили.
Цап меле, цап
меле, коза насипає,
А маленьке
козенятко на скрипочці грає.
V. Повідомлення теми уроку.
1. Словникова
робота.
Тарас
Котик
вистава
Антон
Півник ставили
Наталка
Лиска стукали
-Чому слова
першого стовпчика написані з великої букви?
-Яке слово
ІІІ стовпчика відповідає на питання що?
-Чи були ви з
батьками в театрі? Яку виставу дивилися? Що запам’ятали?
2.Підготовчі вправи до читання в особах.
-Сьогодні ми теж побуваємо в театрі,
тільки уявно. Розгорніть «Буквар» на сторінці 63, прочитайте назву і скажіть
про кого буде вистава.
-Саме на виставу нас запрошують діти, про
яких піде мова в тексті.
3.Читання
тексту «Котик і Півник» вчителем з Букваря.
-Яку виставу ставили діти?
-Прочитайте текст і скажіть, хто які ролі
виконував у виставі.
4.Вибіркове
читання.
-Зачитайте слова Півника.
-Знайдіть у тексті місце, де описується, що
робила Лиска біля хатки, у якій мешкали Котик і Півник.
-Чи знате ви таку казку?
-Про кого в ній ідеться?
VІ. Фізкультхвилинка.
5.Перегляд мультфільму
«Котик і Півник».
6.Розповідь
казки за ілюстраціями.
7.Інсценізація
уривку казки.
8.Характеристика
героїв казки.
9.Складання
речення за схемою.
10.Придумайте
історію «із шостим словом» вертоліт.
VІІ. Підсумок уроку. Гра «Мікрофон».
-Що сподобалося вам на уроці? Чого
навчилися?Чи хотіли б ви ще зіграти виставу?
-Чого навчає нас ця казка?
Немає коментарів:
Дописати коментар