Конспект уроку з основ християнської етики 2 клас
Тема.
Тема.
Мудрість батьківського навчання
Мета. Ознайомити учнів з правилами поводження з ближніми. Виховувати бажання учнів відкрити двері свого серця для Господа.
Мета. Ознайомити учнів з правилами поводження з ближніми. Виховувати бажання учнів відкрити двері свого серця для Господа.
Слайд 1
«Мій сину! Не забувай мого навчання Нехай твоє серце береже мої накази» (Пр.3:1)
Слайд 2
І. Вступна частина
1 1. Християнське вітання
Слайд 3
2. Молитва (Подяка Богу за новий день)
- Я дякую Богу за новий день,за
сонце, за життя…
ІІ. Актуалізація життєвого, читацького досвіду, опорних знань.
Слайд 4, 5
1. 1. -Хата – символ рідної землі, Батьківщини, свого
народу. Це тепло і затишок, захист і допомога. Бо в рідній оселі живе твоє
предковічне добро.
Кажуть, що в рідній хаті й стіни
допомагають. Тож того, хто шанує рідну домівку, шануватиме Доля.
Слайд 6, 7
-
Яке
місце у вашому рідному домі є вашим улюбленим. Чому?
-
Яким
було дитинство ваших батьків? Чим їм запам’яталась батьківська хата?
2. Розв’язування
життєвих ситуацій, пов’язаних з можливістю проявити турботу про батьків.
-
Мама
прийшла з роботи стомлена.
-
Тато
недобре себе почуває.
3. Кожна людина, яка приходить у цей
світ, потребує відповідних знань.
-
Чого
навчають батьки новонароджену дитину?
-
Які
знання отримують діти в школі?
-
Чого
навчає нас Ісус Христос через Біблію?
(Як потрібно жити, щоб заслужити
Царство Небесне)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
1.
Традиційне
християнське виховання здавна ґрунтувалося на авторитеті слова. Особливо це
стосувалося родинних стосунків, де главою сім’ї був батько.
Слайд 1
-Тема
сьогоднішнього уроку «Мудрість батьківського навчання»
Слово з батьківських вуст було законом для усіх. Воно об’єднувало
родину, повчало дітей, формувало норми поведінки. Батьків приклад, батькове
слово, наказ були законом.
Слайд
2
2. Християнське лайфхакі
Слайд 8
3. Робота
над оповіданням М. Степаненка «Дідусів завіт»
а) Читання оповідання
б) Аналіз прослуханого
- Про кого розповідається в оповіданні?
- Що робили щоранку і щовечора герої оповідання (молилися)
- Чому дідусь інколи плакав?
- Що пообіцяв хлопчик дідусеві?
- Чого
вчить вас це оповідання?
Слайд 9
4.- 21 листопада християни відзначають день
Собору Архистратига Михаїла та інших Небесних безтілесних. Ім'я Михаїл означає
« Хто рівний Богові», є
вождем Небесних сил. Це свято - головне з усіх свят на честь святих
ангелів.
Слайд 10
Пройдіться
лабіринтом до храму разом з Ангелятком. Зберіть усі літери і запишіть вислів.
(Слухняних любить Бог і посилає їм свою благодать.)
Робота в
зошиті №5
Слайд 11
5.Робота над оповіданням В. Семчука «Хто там?»
а) Читання оповідання мовчки
б) Аналіз прочитанного
- До якої української казки схоже прочитане вами оповідання?
(«Вовк і семеро козенят»)
Слайд12
Пригадаємо її… (Інсценізація казки)
- Кого автор називає «вовками» у сучасному світі?
( Спокусників до зла).
Слайд13
- Хто стоїть при дверях нашого серця, намагаючись увійти в них?
(Ісус Христос).
- Знайдіть у тексті слова, що підтверджують цю думку, та зачитайте їх.
- До чого спонукає вас це оповідання?
(Виконувати Заповіді Божі, відкривати серце Ісусові Христові).
6. Вірш «Двері твого
серця»О. Пацерковська (інтонаційне читання вірша).
Слайд 14, 15
7. Фізкультхвилинка
Слайд16
8. У
Київській Русі було широковідомим « Повчання Володимира Мономаха». У ньому
викладено норми поведінки для дітей.
- Послухайте і поміркуйте, чого навчав своїх дітей князь Володимир Мономах.
(Читання учнем Повчання)
- Поміркуйте, чи актуальне повчання Володимира Мономаха сьогодні?
- Постарайтесь робити добрі діла на землі…
Слайд17
9. Гра «Мікрофон».
- Давайте помріємо. Доповніть речення.
-Коли я виросту і в мене буде син, я б дуже
хотів(ла), щоб він був…
-Коли я виросту, у мене буде донечка, я б
дуже хотів(ла), щоб вона була…
Слайд18
10. Робота в групах.
Поміркуйте
і напишіть, чого вас навчають ваші батьки. (Любити Бога, молитися,працювати,поважати
старших, не бути ледачим…)
IV.
Закріплення навчальних досягнень,
поглиблення знань.
Слайд19
Робота в
парах.
1. З'єднати ліву частину прислів'я з правою.
- Добрі діти – батькам вінець, а лихі – кінець.
- Не навчив батько – не навчить і дядько.
- За добру науку цілуй батька-неньку в руку.
- Небо красить сонце, а хату – мати.
- У всякої мами її діти найкращі.
Слайд 20
2. Прослуховування і обговорення
легенди «Завжди розум навчить»
3. Розповідь легенди.
- Чим
батько допоміг синові?
- Що нам
треба запам'ятати про ставлення до батьків?
V. Домашнє
завдання.
- Вдома поспілкуйтеся з батьками як
виховували та чого навчали ваших батьків у дитинстві.
VI. Узагальнення та систематизація знань.
Слайд 21
1.- Цей урок мене навчив…
- На сьогоднішньому уроці мені сподобалось…
- Мені було цікаво…
Слайд 22
2. Заключне слово вчителя.
- Любов
до ближніх розпочинається з любові до своїх батьків, бо кожен – плоть від плоті
батьків своїх і немає нічого ближчого від них. Святе Письмо каже: «Шануй
настанови батька твого і не відкидай поради матері твоєї, бо то найкращий
вінець для голови твоєї й добра прикраса для душі твоєї».
Слайд2
Заповідь Божа говорить: «Шануй батька й
матір, щоб тобі було добре, щоб ти довго прожив на землі».
Любіть, слухайте, шануйте своїх батьків.
Слайд 23
Немає коментарів:
Дописати коментар