понеділок, 27 листопада 2017 р.

Мудрість батьківського навчання

                
      Конспект уроку з основ християнської етики 2 клас
       Тема.
                    Мудрість батьківського навчання
    Мета. Ознайомити учнів з правилами поводження з ближніми. Виховувати бажання учнів відкрити двері свого серця для Господа.
  Слайд 1
                                «Мій сину! Не забувай мого навчання                                               Нехай твоє серце береже мої накази» (Пр.3:1)
  Слайд 2
              І. Вступна частина
1        1.      Християнське  вітання 
Слайд 3
     2. Молитва (Подяка Богу за новий день)
- Я дякую Богу за новий день,за сонце, за життя…
             ІІ. Актуалізація життєвого, читацького досвіду, опорних знань.
Слайд 4, 5
1.     1. -Хата – символ рідної землі, Батьківщини, свого народу. Це тепло і затишок, захист і допомога. Бо в рідній оселі живе твоє предковічне добро.
     Кажуть, що в рідній хаті й стіни допомагають. Тож того, хто шанує рідну домівку, шануватиме Доля.
Слайд 6, 7
-         Яке місце у вашому рідному домі є вашим улюбленим. Чому?
-         Яким було дитинство ваших батьків? Чим їм запам’яталась батьківська хата?
    2.   Розв’язування життєвих ситуацій, пов’язаних з можливістю проявити турботу про батьків.
-         Мама прийшла з роботи стомлена.
-         Тато недобре себе почуває.
     3.  Кожна людина, яка приходить у цей світ, потребує відповідних знань.
-         Чого навчають батьки новонароджену дитину?
-         Які знання отримують діти в школі?
-         Чого навчає нас Ісус Христос через Біблію?
(Як потрібно жити, щоб заслужити Царство Небесне)
                 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
1.    Традиційне християнське виховання здавна ґрунтувалося на авторитеті слова. Особливо це стосувалося родинних стосунків, де главою сім’ї був батько.
Слайд 1
-Тема сьогоднішнього уроку «Мудрість батьківського навчання»
    Слово з батьківських вуст було законом для усіх. Воно об’єднувало родину, повчало дітей, формувало норми поведінки. Батьків приклад, батькове слово, наказ були законом.
                 Слайд 2
2.    Християнське лайфхакі
Слайд 8
3.    Робота над оповіданням М. Степаненка «Дідусів завіт»
а) Читання оповідання
б) Аналіз прослуханого
- Про кого розповідається в оповіданні?
- Що робили щоранку і щовечора герої оповідання (молилися)
- Чому дідусь інколи плакав?
- Що пообіцяв хлопчик дідусеві?
- Чого вчить вас це оповідання?
         Слайд 9            
 4.- 21 листопада християни відзначають день Собору Архистратига Михаїла та інших Небесних безтілесних. Ім'я Михаїл означає « Хто рівний Богові», є вождем Небесних сил. Це свято - головне з усіх свят на честь святих ангелів.
Слайд 10
Пройдіться лабіринтом до храму разом з Ангелятком. Зберіть усі літери і запишіть вислів. (Слухняних любить Бог і посилає їм свою благодать.)
Робота в зошиті №5
Слайд 11
5.Робота над оповіданням В. Семчука «Хто там?»
а) Читання оповідання мовчки
б) Аналіз прочитанного
- До якої української казки схоже прочитане вами оповідання?
(«Вовк і семеро козенят»)
Слайд12
Пригадаємо її… (Інсценізація казки)
- Кого автор називає «вовками» у сучасному світі?
( Спокусників до зла).
Слайд13
- Хто стоїть при дверях нашого серця, намагаючись увійти в них?
(Ісус Христос).
- Знайдіть у тексті слова, що підтверджують цю думку, та зачитайте їх.
- До чого спонукає вас це оповідання?
(Виконувати Заповіді Божі, відкривати серце Ісусові Христові).
6.    Вірш «Двері твого серця»О. Пацерковська  (інтонаційне читання вірша).
Слайд 14, 15
7.    Фізкультхвилинка
Слайд16
8.    У Київській Русі було широковідомим « Повчання Володимира Мономаха». У ньому викладено норми поведінки для дітей.
- Послухайте і поміркуйте, чого навчав своїх дітей князь Володимир Мономах.
(Читання учнем Повчання)
- Поміркуйте, чи актуальне повчання Володимира Мономаха сьогодні?
- Постарайтесь робити добрі діла на землі…
Слайд17
              9. Гра «Мікрофон».
            - Давайте помріємо. Доповніть речення.
    -Коли я виросту і в мене буде син, я б дуже хотів(ла), щоб він був…
    -Коли я виросту, у мене буде донечка, я б дуже хотів(ла), щоб вона була…
         Слайд18
10. Робота в групах.
Поміркуйте і напишіть, чого вас навчають ваші батьки. (Любити Бога, молитися,працювати,поважати старших, не бути ледачим…)
IV.             Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань.
        Слайд19
  Робота в парах.
  1. З'єднати ліву частину прислів'я  з правою.
- Добрі діти – батькам вінець, а лихі – кінець.
- Не навчив батько – не навчить і дядько.
- За добру науку цілуй батька-неньку в руку.
- Небо красить сонце, а хату – мати.
- У всякої мами її діти найкращі.
Слайд 20
               2. Прослуховування і обговорення легенди «Завжди розум навчить»
                     3. Розповідь легенди.
- Чим батько допоміг синові?
- Що нам треба запам'ятати про ставлення до батьків?
                     V. Домашнє завдання.
   - Вдома поспілкуйтеся з батьками як виховували та чого навчали ваших батьків у дитинстві.
       VI.  Узагальнення та систематизація знань.
Слайд 21
 1.- Цей урок мене навчив…
    - На сьогоднішньому уроці мені сподобалось…
    - Мені було цікаво…
Слайд 22
       2. Заключне слово вчителя.
- Любов до ближніх розпочинається з любові до своїх батьків, бо кожен – плоть від плоті батьків своїх і немає нічого ближчого від них. Святе Письмо каже: «Шануй настанови батька твого і не відкидай поради матері твоєї, бо то найкращий вінець для голови твоєї й добра прикраса для душі твоєї».
Слайд2
        Заповідь Божа говорить: «Шануй батька й матір, щоб тобі було добре, щоб ти довго прожив на землі».
              Любіть, слухайте, шануйте своїх батьків.

Слайд 23











Немає коментарів:

Дописати коментар